Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Aby vám zaměstnanci neodcházeli ke konkurenci. Konference HR Chytře

  • Datum konání: 28.11.2019, 09:30
  • Datum ukončení: 28.11.2019, 17:00
  • Místo konání: Pivovar Staropramen - Paspův sál, Nádražní 43/84, Praha 5
Aby vám zaměstnanci neodcházeli ke konkurenci. Konference HR Chytře
Konference pro všechny dobré personalisty a majitele firem.

Nejsou lidi. Téma, které denně řeší nejen management firem ale hlavně personalisté. Do toho se vám konkurence snaží přetáhnout vaše nejlepší lidi. Že to ale vůbec není hezké? Není! Ale jak to zařídit, aby vám zaměstnanci neodcházeli? Motivujte je! Není vše jen zvyšování mzdy.

Přijďte odhalit, jak to udělat, aby byli vaši zaměstnanci tak spokojení, že je nabídky konkurence nebudou zajímat.

Program:

09:30 – 10:00 Motivujte zaměstnance tak, jak si to oni přejí
  • Jak si udržet kvalifikované zaměstnance? Benefity mohou rozhodnout v dnešní době také o tom, zda kvalitní pracovníci nepřeběhnou ke konkurenci. Benefity jsou motivačním a stabilizačním nástrojem, ale také elegantním nástrojem pro odlišení zaměstnavatele. Jakými benefity tedy zaměstnance zaujmout a jaké si skutečně přejí?

Filip Rampák, Business Manager, Advantage Consulting, s.r.o.
Působí v Advantage Consulting od roku 2014, řídí nábory technických pozic pro Prahu a střední Čechy. Zaměřuje se převážně na pozice, které nelze nalézt standardními nábory. Specializuje se na přímé oslovení kandidátů, budování tzv. „talent poolu“, vytváření nových strategií a budování vztahů.

10:05 – 10:35 Benefity v kontextu pracovněprávní legislativy
  • Personalisté denně využívají řadu stabilizačních nástrojů. Jedinými kritérii při rozhodování o jejich využití bývají často pouze vhodnost a efektivnost nástroje. Stranou přitom zůstává otázka legálnosti. Podíváme se společně na časté přešlapy.

Jakub Morávek, advokát, partner Felix a spol. advokátní kanceláře s.r.o.
Jakub je přední kapacitou v oblasti ochrany osobních údajů, v rámci své advokátní praxe se zaměřuje zejména na právo pracovní, občanské a správní. Dva roky působil jako ředitel odboru právní podpory a schengenské spolupráce Úřadu pro ochranu osobních údajů. Je autorem řady odborných publikací. Působí na katedře pracovního práva a práva sociálního zabezpečení Právnické fakulty Univerzity Karlovy a je místopředsedou České společnosti pro pracovní právo a právo sociálního zabezpečení.

10:40 – 11:10 Ze života Kofoly: O lásce a řešení“
  • Stačí milovat a neřešit, aby se práce stala radostí? Proč Kofola přitahuje neobyčejné lidí s nevšedními nápady? O odvaze, hledání nových cest, zdravém selském rozumu, sounáležitosti a společné DNA.

Hana Caltová, ředitelka HR, Kofola ČeskoSlovensko
HR chápe jako zkratku pro human relations a od roku 2016 pečuje na pozici personální ředitelky o lidské vztahy ve společnosti Kofola ČeskoSlovensko, a.s. V rámci programu BeEager se věnuje kariérnímu mentoringu studentů a absolventů VŠ. Na Vysoké škole báňské – Technické univerzitě Ostrava působí jako lektorka v kurzech HR Akademie a Leadership a v programu MBA. V roli mentora se účastní programu Mentoring Minerva 21 a programu Equilibrium Mentoring Programme 2019.

11:10 – 11:20 Přestávka
11:20 – 11:50 Jak se mohou společnosti odlišovat, zvyšovat spokojenost současných zaměstnanců, přilákat ty nové?
  • Již několik let mají větší firmy velmi podobný systém benefitů a zaměstnanci to již považují za standard. Jak se mohou společnosti odlišovat, zvyšovat spokojenost současných zaměstnanců, přilákat ty nové? Přístup, firemní kultura, smysl práce a celkový dopad na společnost se stávají mnohem důležitějšími. Philip Morris International, přední tabáková společnost, celosvětově mění své zaměření. Jak vypadá tahle cesta a jak ji vnímají zaměstnanci?

Lubomira Lukáčová, Manager P&C Commercial Deployment&PE CZ, Philip Morris International CZ, SK & HU

11:55 – 12:25 Jak měřit a řídit zkušenost zaměstnanců se zaměstnavatelem
  • Zkušenost zaměstnanců se zaměstnavatelem ovlivňuje fungování firem i úroveň poskytovaných služeb zákazníkům. Navíc klade zvyšující nároky na nábor a adaptaci nových zaměstnanců, to celé podtrženo nedostatkem pracovní síly na místním trhu. Aby bylo možné tento negativní trend změnit, je nutné jej měřit a ukážeme vám, jak jej efektivně změnit.

Pavel Barták, SAP ČR
Pavel Barták je zástupcem SAP SuccessFactors, lídra na trhu řešení pro řízení lidského kapitálu a předního dodavatele digitální HR platformy v cloudu, ve společnosti SAP ČR. Pomáhá firmám získat a udržet si ty nejlepší talenty prostřednictvím využití nových technologií v HR. Je přesvědčen, že HR se má věnovat lidem, ne systémům, protože to je dneska technicky možné. Věří v úplnou digitalizaci v HR. Je poradcem v oblasti řízení zaměstnanecké zkušenosti.

12:30 – 13:00 Sdílení dovedností kolem firemního ohniště
  • Spokojení lidé zřídka kdy odchází. Firma šetří náklady způsobené nežádoucí fluktuací, buduje stabilitu pro ty, kteří zůstávají a tím si zachovává i své pracně vytvořené know-how. Ukažte vašim zaměstnancům, jak se mohou vzájemně od sebe naučit něco nového, inspirovali se a přispívali tak dobré atmosféře uvnitř firmy. Je to snazší, než se zdá.

Adam Marčan, Naucmese.cz. Spoluzaložil platformu Naučmese.cz, která už 7 let spojuje lidi s touhou něco nového se naučit a ty, kteří chtějí své znalosti předat dále. Za dobu fungování projektu se podařilo takto propojit už více než 40 000 lidí.

13:00 – 13:50 Oběd
13:50 – 14:20 Jak spolu souvisí hackeři, GDPR a odchody zaměstnanců?
  • Každý personalista pracuje s ohromným množstvím osobních údajů. Od CVéček nových uchazečů o práci až po data stávajících zaměstnanců. Ty všechny máte bezpečně uložené v počítači. Opravdu? Co když ale nějaký hacker nabourá vaši podnikovou síť, dostane se k osobním datům zaměstnanců a ty pak zneužije? Naštvání zaměstnanců bývá velké. Co s tím? Zabezpečit data? Nejste přece z IT. A vůbec, kde vzít dalšího ajťáka? Situace se ale dá řešit i jinak. Outsorcingem. Podíváme se jak na to.

Jindřich Šavel, Obchodní ředitel Novicom s.r.o.
Jindra se v oblasti bezpečnosti dat věnuje již 28 let. U nás i v zahraničí. Umí o bezpečnosti mluvit i k lidem, kteří nejsou z oboru IT. Mimo to je činný ve vedení organizace NSMC, která sdružuje výrobce, konzultanty a dodavatele řešení kybernetické ochrany. Osobně se podílel na tvorbě konceptu Aktivní bezpečnost sítě a přispěl k tvorbě vzdělávacího programu kybernetické ochrany.

14:25 – 14:55 Jaký vliv mají nové generace a technologie na HR a leadership?
  • Česko má letos nejnižší nezaměstnanost z celé EU a také ve své historii. A k tomu je čím dál snazší a populárnější stát se digitálním nomádem, freelancerem, startupistou. Jak si udržet a rozvíjet v takové situaci talenty, kteří vyžadují home-office a třeba jen čtyři pracovní dny týdně na fulltime? Tato přednáška Vás rozhodně přiměje k zamyšlení..

Milan Formánek, Red Bull Media House
Milan pracuje 13 let v marketingu Red Bull Media House. Otestoval různé přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Věnuje se také školením pro neziskovky, startupy, univerzity a vybrané firmy (Hospodářská komora, T-Mobile, Siemens, Institut plánování a rozvoje Prahy, ODIVI z Forbes 30pod30, Czechitas). Namíchal tuto praxi s teorií 300+ obchodních audio knížek a rád nasdílí své zkušenosti. Milana inspiruje propojování kreativců s novými technologiemi a byznysem. Jeho misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu.

15:00 – 15:30 Tak jsme ho nabrali a on nám za pár měsíců utekl jinam!
  • Stává se vám to? Zvládat nabírat nové zaměstnance je fajn věc, ale přijímáte ty „správné“? Umíte je motivovat, udržet si je? Na řešení se podíváme ve 3 rovinách:

– Stálost zaměstnance začíná u pohovoru
– Spokojenost zaměstnance
– Udržitelnost týmů = udržitelnost zaměstnanců

Aleš Skoupý, In creative
Aleš je provozním ředitelem In creative, srdcem firmy a ambasadorem firemní kultury, který má zodpovědnost za to, aby vše uvnitř firmy fungovalo jako po drátkách. A to zahrnuje i práci na lidech, kteří ve firmě pracují. Zefektivňuje a optimalizuje procesy, mentoruje ostatní a taky pomáhá ostatním lídrům v jejich rolích.

15:35 – 16:05 Motivace a její vliv na fluktuaci
  • Jaké jsou vlivy a dopady běžně používaných způsobů motivace? V čem mají výhodu a o co nás naopak připravují? Jakým způsobem můžeme najít cestu ke svým zaměstnancům? Jaké máme možnosti a co nám může přinést systém motivace postavený na jiném než finanční principu?

Mgr. Petr Hlušička, Odborný psycholog, Firemni-sociolog.cz
Odborný psycholog zabývající se především aplikovanou psychologií v oblasti lidských zdrojů. Má dlouholeté zkušenosti s náborovými i vzdělávacími procesy u menších českých firem i nadnárodních koncernů působících v rámci ČR i zahraničí. Pro firemní klientelu zajišťuje odborné rozvojové programy a poskytuje poradenství při řešení personálních situací. Je spoluzakladatelem Firemního Sociologa.

16:05 – 17:00 Číše vína & Networking
  • Zastavte se po ukončení konference na sklenku dobrého vína a v pohodové atmosféře diskutujte s řečníky nebo kolegy o tom co vás zajímá nebo trápí.

Pro koho je konference vhodná?

Pro všechny dobré personalisty a majitele malých a středních podniků. Pro všechny ty, kteří už ví, jak je těžké si udržet stávající kvalitní zaměstnance a taky ty, kteří nechtějí pořád řešit jejich neustálou fluktulaci.

Cena konference:

člen Hospodářské komory ČR - 2.500 Kč bez DPH (3.025 Kč s DPH)

ostatní - 3.150 Kč bez DPH (3.812 Kč s DPH)

Bližší informace a možnost registrace zde.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • SPCR
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SME Union
  • SSL
  • SmartWhistle.cz