Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Exportní strategie ČR 2012–2020
Exportní strategie ČR 2012–2020
Incoterms 2020
Incoterms 2020

Akce

Jak na Instagram? Začátečníci. Praktický workshop.

  • Datum konání: 5.2.2020, 10:00
  • Datum ukončení: 5.2.2020, 16:00
  • Místo konání: Hospodářská komora České republiky, Florentinum, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Jak na Instagram? Začátečníci. Praktický workshop.
Novinka!
Praktický workshop, na kterém se naučíte vše, co potřebujete k tomu, aby vaše komunikace na Instagramu měla smysl. Od založení profilu až po vyhodnocování úspěšnosti vašich příspěvků.

Ovládněte Instagram na maximum! Přihlaste se na praktický workshop „Jak na Instagram?“ a dejte vaší značce ten správný šmrnc.

Co se na workshopu naučíte?

Jaká je pozice Instagramu mezi sociálními sítěmi

  • pro jaké aktivity je síť vhodná,
  • jak si zvolit cílovou skupinu a co s ní dál,

Jak začít na Instagramu komunikovat

  • založení profilu,
  • nastartování komunikace,
  • jak získat sledující,
  • základní strategie značky,
  • vyhodnocení správy profilu,
  • správa profilu vlastními silami nebo agentura?

Tipy a triky

  • k čemu slouží hashtagy a jak je využít ke zviditelnění svých příspěvků?
  • jak funguje algoritmus zobrazování příspěvků ostatním uživatelů a co s tím můžete dělat vy?
  • vyplatí se na Instagramu spolupracovat?

Získáte inspiraci

  • trendy na Istagramu ve světě
  • odlišnosti sítě v ČR
Cena workshopu:

Cena člen komory 3.300 Kč bez DPH, 3.993 Kč s DPH
Cena ostatní 4.150 Kč bez DPH, 5.021,50 Kč s DPH

Je workshop vhodný pro mě?

Seminář je vhodný pro začátečníky i lehce pokročilé. Jak pro marketingové speciality, tak i pro vedoucí, kteří rozhodují o vhodnosti využití kanálu pro firemní komunikací.

Proč se mám na workshop přihlásit?
  • Naučíte se smysluplně a efektivně pracovat s Instagramem.
  • Získané dovednosti můžete využít i při správě jiných sítí.
  • Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky, které zvýší vaši úspěšnost na Instagramu.
  • Skvělé občerstvení během celého kurzu.
Kdo bude lektorem?

Kateřina Judová

Motto: „Nejraději bourám mýty o sociálních sítích a pomáhám je firmám smysluplně využívat.“

Se sociálními sítěmi Katka začínala, když v Česku znamenaly primárně Facebook a značky se k nim teprve učily hledat cestu. Postupně se vypracovala až na strategické on-line vedení značek, kampaní i eventů, ale především se soustředí na dlouhodobé funkční a přínosné spolupráce s klienty.

Nyní zastřešuje ve FUSE (Omnicom Media Group) celý tým specialistů, se kterým řeší komplexní strategie přítomnosti jednotlivých značek na sítích. Má za sebou úspěšné kampaně pro firmy: Komerční banka, Dr. Oetker, LG, Panzani, Bellinda, Nescafé, Vinolok...

Registrace a více informací ZDE.

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy