Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Odhalte, jak na úspěšné tiskové sdělení a tiskové konference. Workshop

  • Datum konání: 31.10.2019, 10:00
  • Datum ukončení: 31.10.2019, 16:00
  • Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Odhalte, jak na úspěšné tiskové sdělení a tiskové konference. Workshop
Ptáte se, jak dostat vaši firmu do médií? Jak najít téma, které novináře zaujme a jak s ním pracovat? Co to obnáší a proč publicita může prospět zájmům vaší firmy?

Přijďte na workshop, kde si posvítíme na nástroje moderního „public relations“. Povíme si, které z nich dávají ve vašem oboru největší smysl. Zamyslíme se i na nad tím jak a zda svolat tiskovou konferenci a kdy volit jiné možnosti komunikace s novináři.

Co se na workshopu dozvím?

  • Jak dnes fungují média a co chtějí
  • Proč a jak komunikovat s novináři
  • Jak to, že „public relations“ je mocnější než marketing
  • Proč kombinovat tradiční a online nástroje
  • Tisková zpráva a informace pro média

kde vzít téma, které zaujme
jak nabídnout informaci redakcím
klasická tisková zpráva a její zákonitosti
netradiční formy práce s informacemi

  • Tisková konference a setkání s médii

kdy má smysl pořádat tiskovou konferenci / briefing
kde ji uspořádat, koho pozvat, koho zapojit
co nachystat pro média
jak tiskovou konferenci / briefing moderovat a vést
na co dát pozor – tipy a triky
„jak být tak akorát kreativní

  • Právo a média – máme reagovat na chybu v médiích? A jak?
  • V průběhu workshopu budete mít (volitelně) možnost vyzkoušet si vystoupení před televizní kamerou (zahájení akce pro média anebo odpověď na běžný dotaz novináře)

Cena workshopu:

člen Hospodářské komory ČR - 3.200 Kč bez DPH (3.872 Kč s DPH)

ostatní - 3.930 Kč bez DPH (4.755 Kč s DPH)

Je workshop vhodný pro mě?

Kurz ocení každý, kdo pracuje s médii:

  • šéfové a manažeři firem, kteří potřebují znát zákonitosti mediálního světa
  • pracovníci tiskových oddělení a píáristi

Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Zjistíte tipy a triky jak na PR
  • Osvojíte si komunikaci s novináři
  • Odhalíte jak nejlépe protlačit svoji informaci do médií
  • Naučíte se bruslit v tiskových zprávách
  • Zvládnete uchopit tiskové konference tím správným způsobem

Kdo bude lektorem?

Hana Hejsková – certifikovaná lektorka, mentorka, mediální konzultantka a trenérka.

S účastníky kurzů sdílí zkušenosti z mnohaleté praxe v oblasti komunikace s médii včetně krizového public relations.

V minulosti realizovala různorodé komunikační projekty v Čechách a na Slovensku. Byla ředitelkou vnitřní a vnější komunikace, šéfredaktorkou interních časopisů.

V roce 2009 se stala nejcitovanější tiskovou mluvčí firem z komerční sféry v České republice. Pět let také zastupovala ČR v porotě mezinárodní komunikační soutěže European Excellence Awards.

Studovala pedagogiku, ekonomiku služeb a cestovní ruch, mezinárodní vztahy, řízení lidských zdrojů a řadu programů z oblasti komunikace.

Bližší informace a možnost registrace zde.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SmartWhistle.cz
  • SPCR
  • SSL
  • Škoda Auto Vysoká škola