Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Technologie a růst s konkrétními příklady virtualizace CAD a 3D grafiky

  • Datum konání: 18.3.2015, 10:00
  • Datum ukončení: 18.3.2015, 18:00
  • Místo konání: Stará čistírna odpadních vod, Papírenská 6, Praha 6 - Bubeneč
Technologie a růst s konkrétními příklady virtualizace CAD a 3D grafiky

Vážená paní, vážený pane,

impozantní prostory národní kulturní památky Stará čistírna odpadních vod jsou pro náš seminář více než symbolickou kulisou – to, co nám ještě včera sloužilo k naprosté spokojenosti, patří dnes historii. V oblasti využití IT to platí dvojnásob. Klíčem k úspěchu je efektivní práce se lidským potenciálem. Budoucnost spočívá v chytrém přístupu k růstu. A budoucnost právě začala.

Technologie dozrála natolik, že i pracovní místo, jak jsme ho znali doposud, se stává stále více virtuálním. Práce se prolíná s naším soukromím a nové technologie dovolují řešit pracovní úkoly kdykoliv, odkudkoliv a z jakéhokoliv zařízení. Najednou je možné v reálném provozu průmyslových společností virtualizovat i systémy pro CAD a 3D grafiku. To má mimořádně pozitivní přínos pro flexibilitu práce, autonomii, motivaci a mistrovství zaměstnanců.

Dovolujeme si Vás proto pozvat na seminář věnovaný budoucnosti IT a R&D v tuzemských průmyslových podnicích. O budoucnosti nebudeme jen hovořit, ale můžete se jí doslova dotknout. Máme pro Vás připravenou praktickou ukázku z oblasti virtualizace CAD a 3D. Uvidíte na vlastní oči, že špičkový CAD nástroj může běžet dokonce i na tabletu a chování systému si budete moci vyzkoušet také na svých vlastních datech. Přijďte se přesvědčit, že jde o technologii s obrovským potenciálem, plně připravenou k běžnému nasazení i ve Vaší společnosti.

Registrace bude probíhat od 9:30 a seminář začíná v 10:00. Předpokládaný konec je přibližně v 18:00.

Účast na semináři je ZDARMA.

Přijďte s námi nahlédnout do budoucnosti.

Těšíme se na Vás.

 

Karel Machotka, výkonný ředitel ICC Česká republika
Radim Juchelka, Director of Consulting ORBIT

Pořadateli semináře jsou ORBIT a ICC Česká republika.

Hlavní partner semináře je DNS.
Partneři semináře jsou AV Engineering, CISCO, CITRIX , Dell, DYTRON, IBM a NVIDIA.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prosíme o registraci každého účastníka zvlášť prostřednictvím formuláře níže. Registraci je možné provést nejpozději do pondělí 16. 3. 2015 (17:00 hod).

V případě, že budete chtít v rámci workshopu využít vlastní data, uveďte to prosím v registračním formuláři v kolonce pro poznámky. Pro přesnou domluvu technických parametrů Vás budeme následně kontaktovat telefonicky.

Program semináře:

9:30 – 10:00 Registrace

10:00 Zahájení

10:00 – 11:30 Dopolední blok
  • Má ČR průmyslovou politiku v oblasti technologií? A má ji mít?
  • Virtuální pracovní prostředí a koncepty flexibilní práce

11:30 – 12:30 Oběd

12:30 – 17:00 Odpolední blok
  • Principy virtualizace CAD a 3D grafiky, benefity pro business, živá ukázka
  • Shrnutí a moderovaná diskuse
  • LAB, individuální konzultace, práce s připravenými a vlastními modely
17:00  Prohlídka ČOV – spuštění historických parních strojů, projížďka na raftech

* * * * * * * * * * * * * * * * * 

O své zkušenosti se s Vámi podělí a připraveni diskutovat budou:

Petr Koubský, Analytik informačních technologií, vydavatel časopisu 067.cz, spoluzakladatel vzdělávací instituce iCollege. Přednáší na VŠE v Praze, moderuje odborné konference, publikuje v odborných a všeobecných médiích.

Radim Juchelka, Director of Consulting, ORBIT. V ORBITu rozvíjí rozsáhlé zkušenosti s IT v průmyslové sféře, které získal jako předseda představenstva a ředitel společnosti Vítkovice IT Solutions a.s., CIO Fezko Thierry a.s. či CIO Tonak a.s. Radimem vedené projekty byly oceněny sdružením CACIO a TOP Professional za unikátní aplikaci teorie omezení, měřitelné přínosy řešení a finanční zainteresování dodavatele na jejich dosažení a získaly ocenění IT projekt roku
a TOP Professional projekt desetiletí.

Marián Bolebruch, Head of Business Consulting for Industry, ORBIT. Marián má více než 15 let zkušenosti v oblasti ICT. V ORBITu rozvíjí své rozsáhlé zkušenosti s ICT v průmyslové sféře. Ty získal jako generální ředitel společnosti působící v oblasti automatizace, robotiky a průmyslové informatiky, i jako manager, zodpovědný za rozvoj významné nadnárodní ICT společnosti v oblasti Systémové integrace. Vedl desítky významných IT projektů v oblasti průmyslu po Evropě.

Cena

bez poplatku na základě povinné registrace (každá osoba zvlášť)

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Radim Juchelka
  • Telefon na pořadatele: 606 771 830
  • E-mail na pořadatele: radim.juchelka@orbit.cz

Soubory

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • SPCR
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SME Union
  • SSL
  • SmartWhistle.cz