Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Exportní strategie ČR 2012–2020
Exportní strategie ČR 2012–2020
Incoterms 2020
Incoterms 2020

Akce

Tvořte systematicky firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled! Workshop

  • Datum konání: 25.8.2020, 10:00
  • Datum ukončení: 25.8.2020, 16:00
  • Místo konání: Hospodářská komora ČR, Florentinum - recepce A, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Tvořte systematicky firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled! Workshop
Bestseller 2019!

Firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj. Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na kurzu získáte to správné know how jak na to.

Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.

Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace, právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele.

Co se na workshopu dozvíte?

  • Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
  • Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
  • Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.

Detailní obsah školení formou workshopu:

  • Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je cílem komunikace.
  • Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost.
  • Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
  • Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč?
  • Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
        - interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
        - externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
  • Obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
  • Infografika – jak ji používat?
  • Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
  • Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat?
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.

Specifika šíření periodik v on-line světě:

  • CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
  • Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
  • Jak získávat nové kontakty a oslovit nové cílové skupiny
  • Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor

Cena workshopu:

člen HK: 3 500,00 Kč bez DPH, 4 235,00 Kč s DPH
ostatní: 4 400,00 Kč bez DPH, 5 324,00 Kč s DPH

Je workshop vhodný pro mě?

  • Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
  • Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.

Poznámka: Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019!

Jaké metody v rámci kurzu použijeme?

  • Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Aktivní trénink.
  • Výklad obohacený příklady z praxe.
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.

Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v roce 2019.
  • Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
  • Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
  • Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
  • Skvělé občerstvení během kurzu

Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek - lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant

„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.

Více informací a možnost registrace na workshop ZDE.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy