Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Doklady v mezinárodní dopravě zboží; jejich použití, zaměnitelnost, možnosti digitalizace

  • Datum konání: 29.10.2019, 09:00
  • Datum ukončení: 29.10.2019, 16:00
  • Místo konání: Grandior hotel Prague, Na Poříčí 42, Praha 1 - NOVÉ místo konání!
Doklady v mezinárodní dopravě zboží; jejich použití, zaměnitelnost, možnosti digitalizace
Přes postupující trend digitalizace a bezpapírového podnikání jsou i nadále přepravní dokumenty nenahraditelnou součástí plnění smluv o přepravě i příbuzných úkonů spojených s dodávkami zboží do/ze zahraničí. Mnohé z nich mohou být významným dokladem v případě sporu o kvalitě dodání, jiné jsou dokonce cenným papírem – tedy průkazem vlastnictví ke zboží v uvedené dodávce.

Vyznat se ve funkcích těchto dokladů, umět vyčíst z jejich obsahu podstatné náležitosti a povinnosti smluvních stran, a v případě sporu jimi bránit svoji stranu vám pomůže seminář Doklady v mezinárodní přepravě zboží.

Seminář nabídne informace ke všem známým vzorům přepravních dokladů, tedy nákladních a náložných listů, osvědčení nejrůznějšího druhu a jejich použití, a nastíní i nejnovější trendy směrem k e-dokladům.

Přednášející:

Ing. Petr Rožek, Ph.D. - poradce v dopravě, konzultant, lektor ICC a SSL (Svaz spedice a logistiky ČR)

Slevový program:

Člen ICC ČR – sleva z celkové částky: 1 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 10, 20 nebo 30localhost dle příspěvkového řádu
Nečlen – sleva z celkové částky: 2 kolegové z jedné společnosti – sleva 5localhost, 3 kolegové z jedné společnosti – sleva 10localhost, 4 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 15localhost

Jste členem ICC ČR? Seznam členů naleznete zde (v dolní části stránky).

Registraci je nutné provést pro každou osobu zvlášť pod jejím jménem, e-mailem a telefonním číslem.

Registrace na seminář je závazná, při neúčasti se uhrazený účastnický poplatek nevrací, viz. Všeobecné obchodní podmínky ICC ČR, storno poplatky viz. bod 4.

Prezence účastníků před seminářem v čase 8:30 - 8:55 hod.

V průběhu semináře bude účastníkům poskytnuto občerstvení, nápoje a oběd.

Přihlášky ve wordu zasíláme na požádání - filipkova@icc-cr.cz

Těšíme se na Vás :)

Tento seminář můžeme zrealizovat i na míru přímo ve vaší společnosti! Kontaktujte nás pro více informací.

Cena

4.200,- (vč. 21localhost DPH)

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Renata Filípková
  • Telefon na pořadatele: 257 217 744
  • E-mail na pořadatele: filipkova@icc-cr.cz

Soubory

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • Asociace exportérů
  • BusinessInfo.cz
  • Celní správa
  • Cyber Fox
  • Czech Trade
  • Hospodářská komora
  • KZPS
  • SmartWhistle.cz
  • SPCR
  • SSL
  • Škoda Auto Vysoká škola