| 
                     
                    listopad 2025                     
                    
                 | 
            ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| po | út | st | čt | pá | so | ne | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
| 10 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            Akce
- Úvod
 - /
 - Akce
 - /
 - Jak na chytrý marketing bez rozpočtu? 5. seminář z cyklu „Dělejte moderní marketing i s malým rozpočtem“
 
Jak na chytrý marketing bez rozpočtu? 5. seminář z cyklu „Dělejte moderní marketing i s malým rozpočtem“
- Datum konání: 20.8.2020, 10:00
 - Datum ukončení: 20.8.2020, 16:00
 - Místo konání: Hospodářská komora ČR, Florentinum - recepce A, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
 
Bestseller roku 2019 a 2020!
Využijte skvělé příležitosti a získejte know-how od marketingového profesionála, Milana Formánka, který se v Red Bull Media House stará o 30 zemí.
Přihlaste se na seminář s názvem Jak na chytrý marketing bez rozpočtu“, který pro velký zájem pořádáme znovu. Do konce roku už akci nebudeme opakovat.
Co se na semináři dozvím?
- Půjde o den plný tipů, jak uspět v dnešní exponenciální době.
 - Výběr nadčasových osvědčených přístupů z komplexního marketingu a jejich vztah k digitalizaci.
 - Zamyšlení nad současnými trendy, komunikací, reklamou a jejich vlivem na práci v harmonii s osobním životem.
 - Získáte ověřený návod, jak postupovat od nápadu až po realizaci reklamy.
 - Po jeho uvedení do praxe budete úspěšnější než konkurence.
 
Většina lidí preferuje akční tipy na konkrétní kroky před vědeckým přístupem. O to důležitější však je. Přináší totiž zisk, protože jej umí méně lidí. Všichni chceme mít schopnosti (kreativita a obsah), vůli (efektivita a inovace) i teorii (marketing). Proto se zaměříme na strategická témata:
- výzkum,
 - segmentaci,
 - cílení,
 - positioning,
 - plánování.
 
V další části probereme taktickou exekutivu skrze produktový vývoj, branding, reklamu a propagaci. To znamená, že nejprve vytvoříme mapu trhu:
- vybereme z ní segmenty, na které se soustředit,
 - stanovíme ideální pozici značky zaujetím odlišného postoje v mysli zákazníka pro optimální úspěch,
 - navrhneme jasné cíle,
 - vybereme vhodné nástroje a sdělení.
 
Ano, tohle všechno opravdu nestihneme ve skupině vytvořit za den každému na míru. Odnesete si ale pochopení posloupnosti a terminologie. Získáte návod, jak ve svém marketingu postupovat. A díky tomu budete úspěšnější markeťáci s pořádnou výhodou oproti konkurenci.
Cena semináře:
člen HK: 3 900,00 Kč bez DPH, 4 719,00 Kč s DPH
ostatní: 4 880,00 Kč bez DPH, 5 904,80 Kč s DPH
Je seminář vhodný pro mě?
Akce je vhodná díky své koncepci pro začátečníky i pokročilé. Především pro ty, kteří mají marketing na starost. Ať již jako specialisté, vedoucí nebo ty, kteří v něm věnují jen určitému segmentu.
Pomůže i šéfům/majitelům firem, aby si věděli lépe vybrat z široké palety marketingových nástrojů a dosahovali tak vyšších zisků.
Poznámka: Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019 a 2020.
Proč se mám na seminář přihlásit?
- Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v roce 2019 i 2020.
 - Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
 - Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
 - Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
 - Skvělé občerstvení během kurzu
 
Kdo bude lektorem?
Milan Formánek
profesionál, který pracuje 13 let v marketingu Red Bull Media House. Otestoval různé přístupy na více jak 200 projektech a pomohl přes 100 světovým sportovcům a umělcům. Věnuje se také školením pro neziskovky, univerzity a vybrané firmy (Hospodářská komora, T-Mobile, Siemens, CAMP Institut plánování a rozvoje Prahy, ODIVI z Forbes 30 pod 30, Czechitas).
Jeho bohatá praxe spojená s teorií získanou z poslechu 300+ obchodních audio knížek, představují skvěle namíchaný koktej marketingových postupů, tipů a triků. Velmi rád sdílí své zkušenosti a inspiruje ho propojování kreativců s novými technologiemi a byznysem. Milanovou misí je zvyšovat etiku a estetiku marketingu.
Více informací a možnost registrace na seminář ZDE.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
 - Telefon na pořadatele: 602 262 145
 - E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
 
Vaše teritorium
            
        - 
                Evropa
                
- Andorra
 - Belgie
 - Bělorusko
 - Bosna a Hercegovina
 - Bulharsko
 - Černá Hora
 - Česká republika
 - Dánsko
 - Estonsko
 - Finsko
 - Francie
 - Chorvatsko
 - Itálie
 - Lichtenštejnsko
 - Litva
 - Makedonie
 - Moldavsko
 - Nizozemsko
 - Norsko
 - Polsko
 - Portugalsko
 - Rakousko
 - Rumunsko
 - Rusko
 - Řecko
 - Slovinsko
 - Spojené království
 - Srbsko
 - Španělsko
 - Švédsko
 - Švýcarsko
 - Ukrajina
 
 - Severní Amerika
 - Jižní Amerika
 - Asie
 - Austrálie a Oceánie
 - Afrika
 









        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
                    
        
        
        
        
        





