Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021. On-line webinář zdarma

  • Datum konání: 6.5.2021, 09:00
  • Datum ukončení: 6.5.2021, 12:30
  • Místo konání: On-line
Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace v roce 2021. On-line webinář zdarma

Odhalte triky, které na vás zkouší zákazníci během reklamací.

Máte pocit, že si k vám může spotřebitel cokoli dovolit? Jaká jsou vaše práva? Naučte se jak správně a rychle řešit spotřebitelské spory, jak na férovou reklamaci, nebo jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám.

Přihlaste se zdarma na webinář Jak správně řešit spotřebitelské spory a reklamace. Nenechte si od spotřebitelů diktovat a mějte spotřební právo v malíku.

Co se na webináři dozvím?

  • Do kdy může od smlouvy odstoupit obchodník a do kdy zákazník
  • Reklamace vždy a za každou cenu? Ne!
  • Způsoby jak uplatnit záruku
  • Jak se vyhnout nekalým obchodním praktikám
  • Řešte spotřebitelské spory jednoduše!

Program webináře:

09:00- 11:00 Předsmluvní informace

– co to je spotřebitelské právo,
– kdo je spotřebitel,
– co všechno musím sdělit spotřebiteli, než spolu uzavřeme obchod.

Právo na odstoupení od smlouvy

– lhůty pro odstoupení od smlouvy a jejich běh,
– dopady odstoupení od smlouvy.

Záruky

– zákonné a smluvní,
– prokazování vady,
– způsoby řešení uplatněné záruky.

11:00- 11:30 Přestávka, čas na dobrou kávu & networking

11:30- 12:30 Nekalé obchodní praktiky

–  co to je a čemu se vyhnout při nabízení svých výrobků a služeb,

Alternativní řešení spotřebitelských sporů

– možnosti v České republice

Cena workshopu

ZDARMA

Webinář je ideální pro:

  • majitele firem
  • obchodníky
  • e-shopisty
  • každého kdo prodává nebo kupuje zboží/služby
  • webinář není vhodný pro ty, co se ho zúčastnili v roce 2020

Kdo nás bude školit?

Řečníky budou experti z Hospodářské komory

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Consumer Law Ready je projekt řízený Evropskou organizací spotřebitelů (BEUC) ve spolupráci s EUROCHAMBRES a Evropskou asociací řemesel, malých a středních podniků (UEAPME). Cílem vzdělávacího projektu je pomoci malým a středním podnikům při dodržování spotřebitelského práva.

Více informací naleznete na oficiálních stránkách.

Projekt je financovaný Evropskou unií za podpory Evropského parlamentu a Evropské komise. Projekt v České republice realizuje Hospodářská komora České republiky a dTest.

Registrace na akci ZDE.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy