Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Přeshraniční obchod – problematika DPH, příslušná hlášení

  • Datum konání: 21.11.2016, 09:00
  • Datum ukončení: 21.11.2016, 16:00
  • Místo konání: ICC ČR, Florentinum (recepce A), Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Přeshraniční obchod – problematika DPH, příslušná hlášení
Seminář je určen pro účetní, ekonomické pracovníky, obchodníky a manažery, kteří se ve své práci setkávají s problematikou dovozu a vývozu a nákup či dodání do EU.

Během semináře vysvětlíme problematiku DPH u přeshraničních obchodů, a to nejen účetním, ale i manažerům a obchodníkům, kteří potřebují znalosti DPH pro vhodné nastavení obchodních smluv. Vzhledem k novému Celnímu kodexu vám vysvětlíme nová i původní pravidla pro DPH.

V okamžiku, když již v účtárně leží doklad z přeshraničního obchodu, bývá často pozdě spílat nad špatně nastavenými obchodními podmínkami, které mohou znamenat až fatální dopady pro daňový subjekt. Pravidla pro DPH u přeshraničních obchodů je nutno znát předem, kdy je subjekt schopen leccos ovlivnit a tím je možno eliminovat rizika a nepříjemné daňové dopady. Tato pravidla musí znát nejen účetní, ale zejména obchodník, či dokonce manažer.

Přednášející:

Bc. Lenka Dvořáková - daňový poradce, člen Komory daňových poradců ČR (KDP ČR), člen Komory certifikovaných účetních (KCÚ), člen Sekce účetnictví KDP ČR, Sekce daně z příjmu právnických osob KDP ČR, člen Sekce pro profesní otázky. Vystudovala ekonomickou vysokou školu (Bc.) se zaměřením na “účetnictví a finanční řízení podniku”. V účetnictví se pohybuje od roku 1995, vede vlastní účetní a daňovou kancelář. Je přihlášena k etickému kodexu KDP ČR a KCÚ a je také přihlášena ke kontinuálnímu profesnímu vzdělávání u obou organizací.

Program:

  • Základní pojmy
  • Struktura daňových subjektů
  • Pořízení služeb/zboží z EU, dodání služeb/zboží do EU
  • Vývoz do třetích zemí, dovoz ze třetích zemí
  • Pořízení nových dopravních prostředků
  • Finanční pronájem
  • Kurzové rozdíly
  • Reklamace dodávek, dodatečné slevy z ceny
  • Nárok na odpočet DPH z příhraničního obchodu
  • Formulář přiznání k dani z přidané hodnoty
  • Souhrnné hlášení
  • Hlášení intrastat
  • Stanovení základu daně a okamžiku zdanitelného plnění
  • Účtování dovozu a vývozu a pořízení z/do EU
  • Pohled na doklady k přeshraničním obchodům
  • Praktické příklady, upozornění na chyby v praxi
  • Otázky účastníků, diskuze

Slevový program:

Člen ICC ČR – sleva z celkové částky: 1 a více kolegů z jedné firmy – sleva 20 – 30% dle příspěvkového řádu
Nečlen – sleva z celkové částky: 2 kolegové z jedné firmy – sleva 5 %, 3 kolegové z jedné firmy – sleva 10 %, 4 a více kolegů z jedné firmy – sleva 15 %

Registrace na seminář je závazná, při neúčasti se uhrazený účastnický poplatek nevrací, viz. Všeobecné obchodní podmínky ICC ČR, storno poplatky viz. bod 4.

Prezence účastníků 8:30 - 9:00 hod.

V průběhu semináře bude účastníkům poskytnuto občerstvení.

Přihlášky ve wordu zasíláme na požádání - filipkova@icc-cr.cz

Těšíme se na Vás :)

 

Cena

3.300,- (vč. 21% DPH)

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Renata Filípková
  • Telefon na pořadatele: 257 217 744
  • E-mail na pořadatele: filipkova@icc-cr.cz

Soubory

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy