Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

WEBINÁŘ Digitalizace a bankovní identita

  • Datum konání: 15.6.2021, 14:00
  • Datum ukončení: 15.6.2021, 16:00
  • Místo konání: kdekoliv na Vašem pc nebo notebooku s kvalitním internetovým připojením
WEBINÁŘ Digitalizace a bankovní identita

Školení proběhne formou webináře v pohodlí Vaší kanceláře nebo domova.

Kvalifikované certifikáty, pečetě, časová razítka, bankovní identita – jak se v tom všem vyznat a co dává smysl pro Vaši organizaci?

Pandemická situace v letošním roce výrazně zvýšila tlak na digitalizaci procesů takřka ve všech organizacích.

Řada společností tak zahájila nové projekty v oblasti digitalizace nebo rozšířila a urychlila ty již běžící.

Dotýkají se přitom procesů ve vztahu k zákazníkům, obchodním partnerům i zaměstnancům.

V rámci webináře Vás proto provedeme úskalími následujících otázek:

  • Jaká právní rizika přináší pro organizaci digitalizace a jak jim čelit? Jaký je rozdíl mezi elektronickou identifikací a podpisem?
  • Jak elektronicky podepisovat smlouvy se zákazníky, obchodními partnery či zaměstnanci?
  • Co to je bankovní identita a jaký je její legislativní základ? Jak funguje v praxi? (ukázka)
  • Jaké jsou právní limity použití bankovní identity pro soukromý sektor? Jaké služby konkrétně bankovní identita přinese?

Určeno pro:

podnikové právníky, vedoucí právního oddělení, manažery IT, manažery inovací a lídry digitálních inciativ z podniků, které chtějí zlepšit elektronickou komunikaci se zákazníky nebo zvýšit efektivitu svých interních procesů

Přednášející:

Mgr. et Mgr. Ing. Jan Tomíšek - Managing Associate, ROWAN LEGAL, advokátní kancelář s.r.o.

Partner akce:

RL.PNG 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Registraci je nutné provést pro každou osobu zvlášť pod jejím jménem, e-mailem a telefonním číslem.

Prezence účastníků před webinářem v čase 13:45 - 13:55 hod.

Přihlášky ve wordu zasíláme na požádání - filipkova@icc-cr.cz

Těšíme se na Vás :)

Cena

ZDARMA

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Renata Filípková
  • Telefon na pořadatele: 727 913 390
  • E-mail na pořadatele: filipkova@icc-cr.cz

Soubory

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy