Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

6 kroků, jak na reklamu na Facebooku a Instagramu. Začátečníci. Workshop

  • Datum konání: 13.10.2021, 10:00
  • Datum ukončení: 13.10.2021, 17:00
  • Místo konání: Hospodářská komora České republiky, Na Florenci 2116/15, Praha 1
6 kroků, jak na reklamu na Facebooku a Instagramu. Začátečníci. Workshop
Naučte se efektivně pracovat s reklamou na Facebooku a Instagramu! Vytvořte si z obou sítí další prodejní kanál.

Co se na workshopu dozvíte?

  • Jaké jsou možnosti reklamy na Facebooku a Instagramu, princip, terminologie.
  • Naučíte se nastavit Business Manager a reklamní účet pro vytváření kampaní na obou sítích.
  • Jak si sami vytvoříte jednoduché reklamy v rámci Facebook stránky a Instagramového účtu.
  • Uvidíte, jaké jsou možnosti reklamních formátů.
  • Odhalíte kouzlo správného cílení reklam.
  • udete rozumět výsledkům a statistikám svých reklam.

V případě nepříznivé epidemiologické situace, proběhne akce formou on-line webináře.

Cena workshopu:

Cena člen komory: 3 300,00 Kč bez DPH - 3 993,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 4 200,00 Kč bez DPH - 5 082,00 Kč s DPH

Pro koho je workshop vhodný?

Kurz je vhodný pro ty, kteří chtějí umět si sami nastavit reklamní kampaň Facebooku a Instagramu, propagovat příspěvky na obou sítích, pracovat s cílením reklamy a vyhodnocovat výsledky.
Každý účastník by již měl mít aktivní svůj osobní profil na Facebooku a Instagramu. Plusem je zkušenost se správou firemních stránek, není to ale nezbytná podmínka. Znalost Business Manageru není nutná. A nezapomeňte, notebooky s sebou! (PS: Tablety a iPady nejsou notebooky).

Seminář není vhodný pro ty, kteří seminář absolvovali v roce 2019 nebo 2020.

Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Pochopíte principy reklamy na sociálních sítích.
  • Budete umět si sami ovládat nastavení reklam.
  • Naučíte se postup, jak získáte cenná data o svých zákaznících.
  • Porozumíte nákupnímu chování svých zákazníků.
  • Pokud se později rozhodnete správu reklam předat agentuře nebo specialistovi, budete se umět orientovat v dodaných výsledcích.
  • Skvělý catering během celého kurzu

Kdo bude lektorem?

Bára Kheler (Talášková)

Je performance specialistka a konzultantka v oboru reklamy na sociálních sítích na volné noze. Svým klientům spravuje kampaně na Facebooku, Instagramu, LinkedInu a Twitteru a YouTube. Od února 2020 vede seminář o firemní komunikaci na sociálních sítích na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.

Školí firmy i jednotlivce. Svým klientům předává zkušenosti z praxe. Spolupracuje na kampaních pro Canon Czech republik & Slovakia, Philips Televisions, Bauer Czech Republik nebo Česká telekomunikační společnost. Před odchodem na volnou nohu v září 2016 pracovala jako stratég komunikace na sociálních sítích pro společnost Invicta.

Když nepracuje, tráví volný čas s manželem, přáteli nebo v gymu. Je nadšená crossfiťačka, milovnice dobrého jídla a dvou koček – Kukiho a Kešu.

více informací a možnost registrace zde

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora České republiky
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy