Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

WEBINÁŘ Funkce námořního konosamentu v dopravě zboží

  • Datum konání: 22.3.2021, 09:00
  • Datum ukončení: 22.3.2021, 13:00
  • Místo konání: kdekoliv na Vašem pc nebo notebooku s kvalitním internetovým připojením
WEBINÁŘ Funkce námořního konosamentu v dopravě zboží

Školení proběhne formou webináře v pohodlí Vaší kanceláře nebo domova.

Začínáte obchodovat se zámořím, doprava má být uskutečněna po moři a Vám se v korespondenci objeví tajemný název BILL OF LADING. A nebo jste čerstvě zaměstnán(a) v dopravní firmě a KONOSAMENT máte zákazníkovi vystavit. V každém případě, práce s BILL OF LADINGem/KONOSAMENTem vyžaduje jistou znalost jeho zákonitostí i zvláštností.

Ty sice můžete vyčíst i v knihách, ale náš kurz Vás navíc uvede do zvláštností propojení tohoto významného dopravního dokumentu s ostatními elementy zahraničního obchodování, dopravy i platebního styku.

Určeno pro:

  • zaměstnance dovozních a vývozních firem
  • zaměstnance bank
  • studenty
  • přepravní veřejnost

Přednášející:

Ing. Petr Rožek, Ph.D. - poradce v dopravě, konzultant, lektor ICC a SSL (Svaz spedice a logistiky ČR)

Program:

  • Smlouva o přepravě, smluvní strany při přepravě po moři
  • Odpovědnost námořního dopravce z titulu přepravní smlouvy (Hague-Visbyská pravidla, Hamburská úmluva)
  • Konosament jako zásadní dokument v námořní dopravě zboží, rozdíl mezi MBL a HBL
  • 3 základní funkce Konosamentu (B/L)
  • Obchodovatelnost B/L a význam této funkce v mezinárodní výměně zboží, převod práva ke zboží na dalšího oprávněného
  • Prezentace B/L při uvolnění zboží příjemci
  • Zneužitelnost B/L a jak jí zabránit
  • Vztah B/L a akreditivu

Slevový program:

Člen ICC ČR – sleva z celkové částky: 1 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 10, 20 nebo 30% dle příspěvkového řádu
Nečlen – sleva z celkové částky: 2 kolegové z jedné společnosti – sleva 5%, 3 kolegové z jedné společnosti – sleva 10%, 4 a více kolegů z jedné společnosti – sleva 15%

Jste členem ICC ČR? Seznam členů naleznete zde (v dolní části stránky).

Registraci je nutné provést pro každou osobu zvlášť pod jejím jménem, e-mailem a telefonním číslem.

Registrace na webinář je závazná, při neúčasti se uhrazený účastnický poplatek nevrací, viz. Všeobecné obchodní podmínky ICC ČR, storno poplatky viz. bod 4.

Prezence účastníků před webinářem v čase 8:30 - 8:55 hod.

V průběhu webináře bude přestávka.

Přihlášky ve wordu zasíláme na požádání - filipkova@icc-cr.cz

Těšíme se na Vás :)

Tento seminář můžeme zrealizovat i na míru přímo ve vaší společnosti! Kontaktujte nás pro více informací.

Cena

2.490,- Kč (vč. 21% DPH)

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Renata Filípková
  • Telefon na pořadatele: 727 913 390
  • E-mail na pořadatele: filipkova@icc-cr.cz

Soubory

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy