Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Exportní strategie ČR 2012–2020
Exportní strategie ČR 2012–2020
Incoterms 2020
Incoterms 2020

Akce

Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads? Praktický workshop

  • Datum konání: 13.10.2020, 10:00
  • Datum ukončení: 13.10.2020, 16:00
  • Místo konání: Hospodářská komora ČR, Florentinum - recepce A, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads? Praktický workshop
Oslovte zákazníka přímo. Přesně ve chvíli, kdy na internetu hledá právě váš produkt, vaši službu! Zvyšte návštěvnost vašeho webu/e-shopu. Jak? Pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.

Přijďte na workshop „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to.

Co se na workshopu naučíte?

  • Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
        – který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat.
  • Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
  • Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
  • Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
  • Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
  • Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
        – jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
        – které metriky je potřeba sledovat.
  • Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.

Je workshop vhodný pro mě?

Workshop je pro vás vhodný, pokud:

  • jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
  • chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
  • nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
  • jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
  • chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
  • nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
  • kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.

Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní Google Ads.
  • Budete umět si sami vytvořit a optimalizovat kampaně ve vyhledávačích a na internetu tak, aby fungovaly.
  • Zvládnete vyhodnocovat přínos kampaní pomocí různých analytických nástrojů.
  • Ze zjištěných dat dokážete své reklamy dále optimalizovat a tím zvyšovat jejich výkonnost.
  • Pokud vám kampaně spravuje externista či agentura, bude schopni s nimi lépe komunikovat a lépe rozumět jimi prezentovaným výsledkům.
  • Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky.
  • Skvělé občerstvení během celého kurzu.

Kdo bude lektorem?

Michal Baturko Olbert
Vizionář, analytik a ředitel digitální agentury In creative. Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení.

Michal Bureš
Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 %. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.

Více infrormací a možnost registrace na workshop ZDE.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy