Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Jak zabránit tomu, aby firmy svojí reklamou financovaly šíření dezinformací? Webinář & seminář

  • Datum konání: 16.11.2021, 10:00
  • Datum ukončení: 16.11.2021, 11:30
  • Místo konání: Hospodářská komora České republiky, Na Florenci 2116/15, Praha 1 i on-line
Jak zabránit tomu, aby firmy svojí reklamou financovaly šíření dezinformací? Webinář & seminář
Akce se uskuteční kombinovanou formou a vy si můžete vybrat, jestli se zúčastníte prostřednictvím on-line webináře nebo dorazíte do Prahy na prezenční seminář.

Co se na školení dozvím?

Dezinformace. Všichni si myslíme, že je poznáme a kroutíme hlavou, jak mohou být ostatní tak naivní a neinformovaní. Pro demokratickou společnost jsou ale velmi nebezpečné. Téma dezinformací šířených takzvanými alternativními zpravodajskými portály se v Česku stalo nejskloňovanějším společenským tématem především ve spojení s tématem pandemie Covid-19.

Tyto portály navíc slouží jako jakési informační huby, z nichž se cituje dál, ať už v rámci sociálních sítí, nebo řetězových mailů a jejich dosah se proto pohybuje v řádech statisíců sledujících.

Faktem je, že mnoho značek inzeruje své produkty a služby na webech s toxickým obsahem prostřednictvím programatického nákupu a online aukcí, aniž by o tom vůbec zadavatelé věděli. Podle studie PSSI se tak výdělek těch největších dezinformačních webů pohybuje okolo 190tis. za měsíc.

Cena školení

Cena člen komory: 100,00 Kč bez DPH - 121,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 200,00 Kč bez DPH - 242,00 Kč s DPH

Vyberte si, jestli se zúčastníte on-line webináře nebo dorazíte osobně do Prahy na prezenční seminář.

Je školení vhodné pro mě?

Tento seminář je vhodný pro:

  • majitelé firem, kterým není jedno v jakém kontextu se jejich brand nachází,
  • brand managery, kteří mají na starost brand safety značky,
  • marketing managery, kteří mají na starost obsahovou a mediální část komunikace značky,
  • media managery, kteří nakupují reklamní prostor pro sdělení značky,
  • PR managery, kterým záleží v jakých souvislostech se o značce mluví,
  • všichni ostatní, kterým není lhostejná záměrná manipulace a monetizace dezinformací.

Proč se mám na školení přihlásit?

  • dozvím se, jak vypadá dezinformační scéna
  • dozvím se, proč a jak se dezinformace šíří
  • dozvím se, proč je důležité neinzerovat na toxických webech
  • dozvím se, jak zabránit, aby se moje inzerce objevila na toxických webech
  • dozvím se jakou zkušenost s brand safety mají v jiné firmě

Kdo bude lektorem?

Jana Tichá

Od roku 2006 se věnuje se využití kancelářských aplikací ve firemní praxi resp. prezentačním a komunikačním dovednostem. Jana je akreditovaným externím koučem (MŠMT, 2015). Jako lektor stojí za výukou pro společnosti LB CEMIX, Partner in Pet Food CZ., Head Sport, ZÁRUBA FOOD, ENGEL STROJÍRENSKÁ nebo třeba MADETA.

Alena Zikmundová

(Fair Advertising) Přednáška s reálnými ukázkami nevhodného umístění reklamy na dezinformačním webu. Konfrontace sdělení reklamy a sdělení článku.

Jonáš Syrovátka

(PSSI) Přednáška na téma jak funguje dezinformační narativ v online prostoru a monetizace dezinformačních webů.

Roman Číhalík

(NELEŽ) Přednáška na téma proč se reklamní tvůrci rozhodli bojovat proti reklamě na dezinformačních webech.

+ host ze strany zadavatele

více informací a registrace zde

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora České republiky
  • E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy