Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Mějte web, který prodává! Workshop

  • Datum konání: 7.10.2021, 10:00
  • Datum ukončení: 7.10.2021, 16:00
  • Místo konání: Hospodářská komora České republiky, Na Florenci 2116/15, Praha 1
Mějte web, který prodává! Workshop
Web je vizitkou každé firmy. Je to skvělý prodejní nástroj. Odhalte, jak atraktivní obsah webových stránek zlepší obchodní výsledky vaší firmy!

Co se na workshopu dozvíte?

Zlepšete radikálně obsah a skladbu svých webových stránek! Dnes již nestačí mít na nich jen informace. Musíte dlouhodobě vytvářet zajímavý obsah, který zaujme a přivede návštěvníky na web opakovaně. Zákazník získává informace na vyhledávačích, nakupuje přes web stále více a po nákupu se rozdělí na internetu o své kladné nebo záporné zkušenosti a reference.

Internetový marketing má stále nové podoby, naučte se jít s digitální dobou!

Detailní obsah workshopu:

  • Direct marketing a nástroje internetového marketingu.
  • Role digitální komunikace v marketingovém mixu.
  • Tvorba databáze zákazníků ve vztahu k CRM & GDPR.
  • Tvorba webu krok za krokem – jak být interaktivní a komunikovat se zákazníky.
  • Jak sestavit on-line tým – popis práce a kompetence.
  • Proč je důležité nastavit interní procesy – projektové řízení a efektivitu práce.
Příprava na nový web:
  • Znáte svou konkurenci a k čemu ne to při tvorbě dobré?
  • Stanovte si jasné cíle webu.
  • Správná struktura stránek – co je to uživatelská přívětivost v praxi.
  • Specifika psaní textů – pravidla pro on-line reklamní textaře. Řeč zákazníka.
  • Magie klíčových slov (SEO) a vyhledávače.
  • Měření výsledků – základ úspěchu.
  • Nastavení konverze. Využití Google Analytics
  • Obsah, který zaujme zákazníky. Co je to Content marketing.
  • Microsite – tématický malý web.
  • Blog – když máte co říci.
  • Proč je dobré web napojit na sociální sítě. Co je to word of mouth a buzz marketing a jak jich dosáhnout?

Pozn: Kurz se nezabývá programováním a fyzickou tvorbou webových stránek.

Cena workshopu:

Cena člen komory: 3 500,00 Kč bez DPH, 4 235,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 4 400,00 Kč bez DPH, 5 324,00 Kč s DPH

Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Dokážete poznat, co na svém webu potřebujete zlepšit.
  • Naučíte se chápat principy a specifika tvorby reklamy v on-line prostředí s ohledem na podporu identity značky.
  • Odhalíte, jaké jsou nejnovější světové trendy pro tvorbu webových stránek.
  • Zjistíte, jak lze přesně měřit a podporovat obchodní úspěšnost svého webu.
  • Budete mít jistotu, že investice do digitální komunikace dává smysl.
  • Skvělý catering po celou dobu kurzu.

Je workshop vhodný pro mě?

  • Akce je vhodná pro každého, kdo:
  • Potřebuje přejít do on-line světa okamžitě a s minimálními náklady.
  • Chce zlepšit svou webovou prezentaci.
  • Je zadavatelem tvorby webových stránek.
  • Řeší internetový marketing.
  • Plánuje zviditelnit své podnikání nebo firmu.

Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant.

„Svůj web musíte neustále aktualizovat, jinak to bude pro návštěvníky nuda, odejdou ke konkurenci a už se nevrátí“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech:

  • kreativní reklamní tvorba,
  • strategický marketing, tvorba značky
  • brand management,
  • komunikační dovednosti a techniky prodeje,
  • digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.

Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do praxe.

více informací a možnost registrace zde

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy