Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Incoterms 2020
Incoterms 2020
Miloš Olík – předseda
Miloš Olík – předseda
Poradenství
Poradenství
Vzdělávání
Vzdělávání
Publikace
Publikace
Konference
Konference
Teritoriální setkání
Teritoriální setkání

Akce

Pokročilá reklama na Facebooku a Instagramu. Workshop

  • Datum konání: 11.11.2021, 10:00
  • Datum ukončení: 11.11.2021, 17:00
  • Místo konání: Hospodářská komora České republiky, Na Florenci 2116/15, Praha 1
Pokročilá reklama na Facebooku a Instagramu. Workshop
Odhalte tipy a triky, pokročilejší možnosti cílení a optimalizace vašich reklam na Facebooku a Instagramu. Vymáčkněte z nich maximum! Přihlaste se na tento workshop a získejte klíč, jak na to.

Bestseller 2019-2020

Co se na workshopu dozvíte?

  • Jak rozvrhnout strategii kampaně?Jak zvolit vhodný obsah pro reklamu?
  • Jak využít pokročilejší cílení reklamy podle chování zákazníka?
  • Jak nastavit segmentaci cílových skupin?
  • Jak na analytiku a vyhodnocování reklam?
  • Jak pracovat se získanými daty a vytěžit z nich maximum informací?

V případě nepříznivé epidemiologické situace bude workshop převedený do on-line verze, na webinář. Všichni účastníci by pak dostali nejen stručný manuál s printscreeny, co kde v najdou v Facebook Business Manageru a Ads Accounts, ale i nesestříhaný videozáznam celého webináře.

Cena workshopu:

Cena člen komory: 3 300,00 Kč bez DPH - 3 993,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 4 150,00 Kč bez DPH - 5 021,50 Kč s DPH

Pro koho je workshop vhodný?

Kurz je vhodný pro ty, kteří už mají základní zkušenosti se správou reklamních kampaní na Facebooku nebo Instagramu. Rámcová znalost práce v Business Manageru a reklamního účtu včetně práce s reklamou je proto nutná.

Akce není vhodná pro ty, kteří jí zúčastnili v roce 2019-20.

Proč se mám na workshop přihlásit?

  • Naučíte se sestavit reklamní strategii, která funguje a přináší měřitelné výsledky.
  • Osvojíte si formáty jako Instant Experiences nebo reklamy v Instagram Stories a Obchod.
  • Ovládnete pokročilé kombinace cílení.
  • Budete si sami umět rozebrat získaná data a vytěžit z nich maximum pro přípravu další kampaně.
  • Pokud se později rozhodnete správu reklam předat agentuře nebo specialistovi, budete jim umět zadat konkrétní měřitelné cíle a orientovat se v reportech.
  • Skvělé občerstvení během celého workshopu.

Kdo bude lektorem?

Bára Kheler (Talášková)

Sociální síť Facebook je mojí vášní už od roku 2009 a postupně se stala moji prací i koníčkem.
Před čtyřmi lety jsem zaměřila svoji specializaci výhradně na placenou reklamu na Facebooku a Instagramu. Každý den řeším kampaně různých projektů. Spolupracuji s klienty, jejichž značky najdete na trhu už několik let nebo i s nováčky, kteří si své místo v online světě teprve získávají. Kampaně inzeruji v rámci České republiky, v Německu, Rakousku, Velké Británii nebo na Slovensku.
Kampaně spravuji značkám Canon, Philips TV, Somersby, Cetin, Bamboolik, Sense Coco a dalším.
Facebook mě baví a je pro mě nepostradatelnou součástí života. Ráda využívám netradiční reklamní formáty a s potěšením sleduji úspěchy a růst mých klientů.

více informací a možnost registrace zde

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora České republiky
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy