Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Exportní strategie ČR 2012–2020
Exportní strategie ČR 2012–2020
Incoterms 2010
Incoterms 2010

Akce

Tvořte firemní časopisy a newslettery, které mají smysl

  • Datum konání: 5.11.2019, 09:00
  • Datum ukončení: 5.11.2019, 15:00
  • Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Tvořte firemní časopisy a newslettery, které mají smysl
Firemní časopis a newsletter není přežitek! Může zvýšit radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě.

Ano, tištěná a digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na našem kurzu získáte to správné know how. V době digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.

Nestačí jen dobrý text, žijeme v době fotografií a vizuální komunikace, právě vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a může být ideálním nástrojem pro budování značky zaměstnavatele – to v dnešní době nízké nezaměstnanosti je mimořádně důležité.

Co se na workshopu dozvíme?

  • Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
  • Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
  • Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.

Cena workshopu:

člen Hospodářské komory ČR - 3.000 Kč bez DPH (3.630 Kč s DPH)

ostatní - 3.730 Kč bez DPH (4.513 Kč s DPH)

Detailní obsah školení formou workshopu:

  • Redakce časopisu a interní proces tvorby
  • Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost
  • Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
  • Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč
  • Firemní či obecní periodikum – styly psaní
  • Obrázek pomáhá zvýšit čtenost
  • Infografika – jak ji používat
  • Titulní stránka – proč ji řešit
  • Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura
  • Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
  • Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat

Specifika šíření periodik v on-line světě

  • CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
  • Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
  • Jak získávat nové kontakty a oslovit nové zákazníky
  • Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor

Je workshop vhodný pro mě?

  • Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
  • Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.

Jaké metody v rámci kurzu použijeme?

  • Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
  • Individuální přístup ke každému účastníkovi.
  • Aktivní trénink.
  • Výklad obohacený příklady z praxe.
  • Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
  • Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.

Kdo bude lektorem?

Vít Baloušek, lektor a reklamní mág, copywriter, konsultant

„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.

Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech – kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky – brand management, komunikační dovednosti a techniky prodeje, digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive. Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.

Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy – školí formou worskhopu s důrazem na aplikaci do praxe.

Bližší informace a možnost registrace zde.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy