| 
                     
                    listopad 2025                     
                    
                 | 
            ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| po | út | st | čt | pá | so | ne | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
| 10 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            Akce
- Úvod
 - /
 - Akce
 - /
 - Tvořte firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled! On-line webinář
 
Tvořte firemní časopisy a newslettery, které osloví lidi na 1. pohled! On-line webinář
- Datum konání: 13.4.2021, 10:00
 - Datum ukončení: 13.4.2021, 16:00
 - Místo konání: On-line
 
Firemní časopis a newsletter je vysoce efektivní marketingový nástroj. Tištěná nebo digitální periodika a firemní časopisy mají stále své místo v komunikační strategii a tvorbě značky – na kurzu získáte to správné know how jak na to.
Zvyšte radikálně věrnost zákazníků ke značce a firmě díky unikátnímu obsahu své firemní komunikace. Ve věku digitální komunikace máte možnost mimořádně přesně měřit výsledky své firemní komunikace a neustále zlepšovat obsah a cílení své databáze pro rozesílku newsletteru.
Nestačí jen dobrý text, žijeme v době vizuální komunikace, právě dobré vizuály jsou nejvíce sdílené na sociálních sítích. Firemní časopis navíc odráží firemní kulturu a je vhodným nástrojem pro budování značky zaměstnavatele.
Co se na webináři dozvíte?
- Poznáte základy vhodných žurnalistických žánrů a publicistiky.
 - Naučíte se, jak se tvoří atraktivní obsah a jaké jsou jeho moderní formy, které skutečně osloví cílovou skupinu čtenářů.
 - Zjistíte, jak úspěšně šířit obsah na sociálních sítích a dosáhnout organický dosah zdarma.
 
Detailní obsah školení:
- Redakce časopisu a interní proces tvorby – co je cílem komunikace.
 - Návaznost na jednotný vizuální styl dané značky – správná barevnost.
 - Kdo je publikum a mluvíme jeho řečí?
 - Dlouhodobá obsahová strategie – co chceme sdělit a proč?
 - Firemní či obecní periodikum – styly psaní:
- interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
 - externí (firemní propagace, informování zákazníků a nebo občanů..)
 
 - Obrázek pomáhá zvýšit čtenost.
 - Infografika – jak ji používat?
 - Titulní stránka – prodává obsah uvnitř.
 - Dobrý titulek je uměním – jak ho psát a nepsat?
 - Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura.
 - Etický kodex, ověření faktů a právo autorizace / bulvár a jeho hranice/
 - Kudy cesta nevede – na co si dávat pozor a proč to nedělat.
 
Specifika šíření periodik v on-line světě
- CRM a databáze – jak aktualizovat správně své kontakty
 - Newsletter a měření výsledků – GoogleAnalytics a zpětná vazba
 - Jak získávat nové kontakty a oslovit nové cílové skupiny
 - Proč a jak využít sociální sítě a na co si dávat pozor
 
Cena webináře:
Cena člen komory: 3 500,00 Kč bez DPH - 4 235,00 Kč s DPH
Cena ostatní: 4 400,00 Kč bez DPH - 5 324,00 Kč s DPH
Je webinář vhodný pro mě?
Program je určen pro všechny pozice vyžadující tvorbu firemních či obecních periodik, tvůrce newsletterů, tiskové mluvčí a PR experty.
 Kurz je určen pro všechny specialisty, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník – v tištěné i elektronické podobě.
Poznámka:
Kurz není vhodný pro ty, kteří jej absolvovali v roce 2019 a 2020!
Jaké metody v rámci kurzu použijeme?
- Budeme krátce analyzovat stávající firemní časopisy a newslettery, které si účastníci vezmou sebou na školení.
 - Individuální přístup ke každému účastníkovi.
 - Aktivní trénink.
 - Výklad obohacený příklady z praxe.
 - Klademe důraz na osobní zážitek — praktická cvičení pro osvojení daného tématu, kde získáte okamžitě zpětnou vazbu.
 - Vzájemná interaktivní diskuse účastníků, kde si vyměňují své zkušenosti.
 
Proč se mám na webinář přihlásit?
- Je to jeden z nejúspěšnějších kurzů Hospodářské komory v letech 2019 – 2020.
 - Vaše konkurence nespí a sleduje aktuální trendy i vás.
 - Cílem není získat certifikát na nástěnku, ale zlepšit firmu díky předaným několikaletým zkušenostem.
 - Jedinečná možnost konzultace i dalších vašich marketingových témat.
 - Nesestříhaný video záznam z akce pro všechny účastníky.
 
Kdo bude lektorem?
Vít Baloušek - lektor a reklamní mág, copywriter, konzultant
„Jedině spokojený zákazník může být věrným zákazníkem“, říká Vít Baloušek.
Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter i kreativní ředitel, kdy řídil tým 18 pracovníků v reklamní agentuře. Má zkušenosti z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, specializuje se nyní na originální vzdělávání v oblastech:
- kreativní reklamní tvorba,
 - strategický marketing, tvorba značky
 - brand management,
 - komunikační dovednosti a techniky prodeje,
 - digitální komunikace a sociální sítě a také na oblast automotive.
 
Je i lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu – kniha vyšla v nakladatelství Computer Press pod názvem „Žijte a myslete kreativně“.
Nyní se věnuje jako lektor a trenér předávání svých zkušeností z praxe více než 25 let působení v oboru marketingu a reklamy. Školí vždy s důrazem na aplikaci do praxe.
Registrace na akci ZDE.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
 - Telefon na pořadatele: 602 262 145
 - E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
 
Vaše teritorium
            
        - 
                Evropa
                
- Andorra
 - Belgie
 - Bělorusko
 - Bosna a Hercegovina
 - Bulharsko
 - Černá Hora
 - Česká republika
 - Dánsko
 - Estonsko
 - Finsko
 - Francie
 - Chorvatsko
 - Itálie
 - Lichtenštejnsko
 - Litva
 - Makedonie
 - Moldavsko
 - Nizozemsko
 - Norsko
 - Polsko
 - Portugalsko
 - Rakousko
 - Rumunsko
 - Rusko
 - Řecko
 - Slovinsko
 - Spojené království
 - Srbsko
 - Španělsko
 - Švédsko
 - Švýcarsko
 - Ukrajina
 
 - Severní Amerika
 - Jižní Amerika
 - Asie
 - Austrálie a Oceánie
 - Afrika
 









        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
                    
        
        
        
        
        





