Užitečné kontakty
Užitečné kontakty
Exportní strategie ČR 2012–2020
Exportní strategie ČR 2012–2020
Incoterms 2010
Incoterms 2010

Akce

Vylaďte svůj marketing!

  • Datum konání: 27.8.2019, 10:00
  • Datum ukončení: 27.8.2019, 16:00
  • Místo konání: Hospodářská komora ČR, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
Vylaďte svůj marketing!
Mnoho věcí dokážeme sami – třeba vyléčit si rýmu, namazat bolavé koleno … Ale troufli byste si kurýrovat srdeční arytmii? Vytrhnout nosní mandli? Léčit žaludeční vředy?

Malé a střední podniky se dnes bez marketingu a komunikace neprosadí. Většinou to majitel nebo management zvládají sami. Nebezpečí číhá v bodu obratu, kdy už se neobejdete bez specialistů. Jaké nebezpečí? Že už tento to bod máte dávno za sebou a nevíte o tom.

Konference by vám měla ukázat, kde hledat v takovém případě pomoc. Jak neutrácet zbytečně, jak dosáhnout maximální efektivity. Jednotliví řečníci mají letité zkušenosti s projekty, které vás mohou inspirovat:

  • Marketingová strategie,
  • Jak zlepšit účinnost letáků, brožur,katalogů,
  • Content marketing,
  • Sociální sítě,
  • Direct marketing,
  • Marketingová automatizace …

Přihlaste se na konferenci „Kdy potřebujete profesionála aneb nebojte se agentur“ a využijte možnosti se inspirovat a ptát se řečníků na cokoliv.

Program konference:

10:00 – 10:30 Mýty

Marek Hlavica, Asociace komunikačních agentur

Televize je jen pro velké firmy, B2B nepotřebuje marketing, agentura je vždy dražší než zaměstnanec, komunikaci rozumí každý.

  • To jsou jen některé mýty, jejichž neotřesitelnost se zdá být věčná. Opravdu?

10:30 – 11:00 Marketingová strategie versus plán

Markéta Vesecká , Dorland

Strategie je frekventované slovo a nikdo se dobrovolně nepřizná k tomu, že ji nemá. Ale často je jedinou „strategií“ reakce na okamžité potřeby a poptávku.

  • Proč bez podnikové a marketingové strategie vyhazujete peníze oknem
  • Co má strategie obsahovat a proč
  • Jaký je rozdíl mezi strategickým a taktickým marketingem
  • Proč potřebujete znát potřeby svých zákazníků
  • Jak moc dobře znáte své konkurenční výhody a co musíte vědět o konkurenci
  • Jaká je návratnost investice do strategie

11:00 – 11:30 Tisknete?

Martin Vymětal, Boomerang

Brožury, katalogy a letáky – zdánlivá banalita. Rozdíly v účinnosti mohou být ale propastné.

  • 5 kroků, jak zlepšit firemní tištěné materiály
  • Jak zajistit svým publikacím dlouhotrvající dopad na zákazníky a obchodní partnery
  • Jak nepodcenit distribuci

11:30 – 11:40 Přestávka

11:40 – 12:10 Hodně TV muziky za málo peněz

Michal Novák, Czech Promotion

Televize je obecně považována za nejdražší medium a pro řadu malých a středních firem se často jeví jako nedostupná.

  • Jak udělat TV kampaň, která prodává, i když na ní nemáte desítky milionů korun.
  • Jak třeba i s desetinovým rozpočtem dosáhnout vysokého a kvalitního zásahu zákazníků.
  • Kdy a pro koho to má vlastně vůbec smysl.

12:10 – 12:40 Content marketing

Jan Javornický, Ellite Solutions

Obsahový marketing není exkluzivní specialita pro velké holky a kluky z korporátů sedící na mnohamilionových rozpočtech. Je to tradiční a zároveň moderní forma komunikace, která zkrátka funguje.

  • Jak dělat marketing, který budou vaši zákazníci, obchodní partneři a zaměstnanci sami vyhledávat a sdílet
  • Jaký obsah je vhodný pro vaši firmu a jak pomáhá budovat sílu značky
  • Jak kontent marketing pomáhá v B2B komunikaci a obchodě

12:40 – 13:10 Sociální sítě jako marketingový nástroj

Petr Struna, Ogilvy

Případová studie vás provede cestou od obrázků, které možná baví děti, až k nejvyužívanějšímu kanálu zákaznické péče a k úspěšné prodejní kampani. To vše na Facebooku.

  • Proč by se o firemní sociální sítě neměly starat sekretářky
  • Proč lajky nejsou měřítkem úspěchu

13:10 – 14:00 Přestávka na oběd

14:00 14:30 Direkt marketing

Pavel Buršík, GERONIMO

Případová studie z oboru stavebnictví ukáže, co zvládne obchodní oddělení a na co je lepší si najmout agenturu:

  • Dvakrát měř – testování kampaně není ztráta času
  • Kapacita, kterou nemá smysl si ve firmě držet
  • Kupecké počty – návratnost investice na jediném novém zákazníkovi

Případová studie představí, jak – i když klient všechno měl a všemu rozuměl, agentura pomohla splnit obchodní cíl.

14:30 – 15:00 Marketingová automatizace aneb co zvládne chytrý program

Milan Janecký, Wunderman

Co je automatizace ve výrobě asi víte. Automatizace ale může fungovat i v marketingu. Zjistíte, co se skrývá pod pojmem marketingová automatizace a jak z toho může profitovat vaše firma.

  • Proč je lepší personalizovat vaši odchozí komunikaci se zákazníky
  • Jak zákazníka můžete oslovit nejen jménem v mailu, ale že může mít i personalizovanou webovou stránku
  • Jak získávat zákaznická data nutná k personalizaci
  • Jak správně nastavená automatizace může pomoci k lepším prodejům

15:00 – 16:00 Ptejte se. Neworking & číše vína

Přítomní odborníci budou po dobu jedné hodiny k dispozici k osobním konzultacím. Diskutujte s nimi u sklenky dobrého vína.

Cena konference:

člen Hospodářské komory ČR - 2.000 Kč bez DPH (2.420 Kč s DPH)

ostatní - 2.500 Kč bez DPH (3.025 Kč s DPH)

Pro koho je konference vhodná?

  • Pro všechny, kterých se nějakým způsobem dotýká propagace firmy
  • Pro majitele společností
  • Pro markeťáky

Bližší informace a možnost registrace zde.

Kontakt

  • Kontaktní jméno pořadatele: Miloš Křepelka
  • Telefon na pořadatele: 602 262 145
  • E-mail na pořadatele: krepelka@komora.cz

« Zpět na seznam

Spolupracujeme s

  • EurAcitv
  • SPCR
  • Hospodářská komora ČR
  • SME Union Czech Republic
  • Celní správa
  • Czech Trade
  • BusinessInfo.cz
  • SSL
  • Asociace exportérů
  • KZPS
  • eBSI Export Academy