| 
                     
                    listopad 2025                     
                    
                 | 
            ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| po | út | st | čt | pá | so | ne | 
| 1 | 2 | |||||
| 3 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
| 10 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |
| 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 
| 24 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
                            
                            
                            
                            
                            
                            
                            Akce
Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads? Praktický workshop
- Datum konání: 13.10.2020, 10:00
 - Datum ukončení: 13.10.2020, 16:00
 - Místo konání: Hospodářská komora ČR, Florentinum - recepce A, Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1
 
Oslovte zákazníka přímo. Přesně ve chvíli, kdy na internetu hledá právě váš produkt, vaši službu! Zvyšte návštěvnost vašeho webu/e-shopu. Jak? Pomocí PPC reklamy v Google Ads a Sklik na Seznamu.
Přijďte na workshop „Jak vyzrát na PPC reklamu v Google Ads“ a získejte ověřený návod, jak na to.
Co se na workshopu naučíte?
- Jaký je rozdíl mezi systémy Google Ads a Sklik?
– který z nich je pro vaši reklamu vhodný a jak to poznat. - Jaké typy a formáty reklam si můžete zvolit?
 - Postup, jak si vytvoříte vlastní reklamní kampaň a jak ji můžete optimalizovat.
 - Kterým fatálním chybám v nastavení kampaně se vyhnout.
 - Návod, jak si ušetříte čas nastavením automatických pravidel.
 - Vyhodnotit si úspěšnost kampaně:
– jaké nástroje k tomu budete potřebovat,
– které metriky je potřeba sledovat. - Dávat si data do souvislostí a zvyšovat tak svoji úspěšnost.
 
Je workshop vhodný pro mě?
Workshop je pro vás vhodný, pokud:
- jste specialista nebo majitel firmy s B2B i B2C zaměřením,
 - chcete, využít váš web nebo e-shop na maximum,
 - nechcete sázet na tiskoviny a billboardy, jejichž účinnost nemůžete změřit,
 - jste začátečník nebo mírně pokročilý tvůrce reklamních kampaní a chcete své znalosti prohloubit,
 - chcete výdaje na marketing plánovat efektivně,
 - nejste si jistí přínosem vašich kampaní a jejich správným vyhodnocením,
 - kampaně vám spravuje externista či agentura a vy se často nevyznáte v reportovaných výsledcích.
 
Proč se mám na workshop přihlásit?
- Naučíte se orientovat a pracovat v rozhraní Google Ads.
 - Budete umět si sami vytvořit a optimalizovat kampaně ve vyhledávačích a na internetu tak, aby fungovaly.
 - Zvládnete vyhodnocovat přínos kampaní pomocí různých analytických nástrojů.
 - Ze zjištěných dat dokážete své reklamy dále optimalizovat a tím zvyšovat jejich výkonnost.
 - Pokud vám kampaně spravuje externista či agentura, bude schopni s nimi lépe komunikovat a lépe rozumět jimi prezentovaným výsledkům.
 - Odhalíte ověřené praktické tipy a vychytávky.
 - Skvělé občerstvení během celého kurzu.
 
Kdo bude lektorem?
Michal Baturko Olbert
Vizionář, analytik a ředitel digitální agentury In creative. Za 14 let jeho marketingového působení mu rukama prošly stovky klientů. V současnosti Michal s klíčovými klienty řeší různé pohledy na jejich podnikání od interpretace dat přes tvorbu strategií až po finanční řízení.
Michal Bureš
Zkušený PPC specialista a team leader oddělení PPC a analytiky v In creative. Majk odpovídá za výsledky PPC kampaní u nejvýznamnějších klientů. Hraje například zásadní roli v rámci péče o klienta, u kterého In creative dosahuje meziročního růstu obratu o 130 localhost. Máte PPC dotaz? Majk je člověk, se kterým ho chcete probrat.
Více infrormací a možnost registrace na workshop ZDE.
Kontakt
- Kontaktní jméno pořadatele: Hospodářská komora ČR
 - Telefon na pořadatele: 602 262 145
 - E-mail na pořadatele: kurzy@komora.cz
 
Vaše teritorium
            
        - 
                Evropa
                
- Andorra
 - Belgie
 - Bělorusko
 - Bosna a Hercegovina
 - Bulharsko
 - Černá Hora
 - Česká republika
 - Dánsko
 - Estonsko
 - Finsko
 - Francie
 - Chorvatsko
 - Itálie
 - Lichtenštejnsko
 - Litva
 - Makedonie
 - Moldavsko
 - Nizozemsko
 - Norsko
 - Polsko
 - Portugalsko
 - Rakousko
 - Rumunsko
 - Rusko
 - Řecko
 - Slovinsko
 - Spojené království
 - Srbsko
 - Španělsko
 - Švédsko
 - Švýcarsko
 - Ukrajina
 
 - Severní Amerika
 - Jižní Amerika
 - Asie
 - Austrálie a Oceánie
 - Afrika
 









        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
        
                    
        
        
        
        
        





